Dimarts 1 Setembre 2015

Benvinguda a l’acte a càrrec del Sr. Marc Marí , director del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter.
Presentació del llibre a càrrec de Xavier Ferrer, professor de la Universitat de Barcelona, i Jordi Sargatal, de la Fundació Mascort i president de l’Associació d’Amics del Parc dels Aiguamolls de l’Empordà (APNAE).
Divendres 4 de setembre del 2015, a les 19:00h al Museu de la Mediterrània (c/ d’Ullà, 27-31 de Torroella de Montgrí, Girona).
Programa i activitats complementàries de la presentació del llibre “Recordant vells temps”
4-5 de setembre de 2015
- Divendres 4 de setembre.
A les 19:00h. Presentació del llibre. “Recordant bells temps, el Museu de Zoologia i el Zoo de Barcelona com a precursors de la protecció de la fauna a Catalunya” al Museu de la Mediterrània (c/ d’Ullà, 27-31 de Torroella de Montgrí, Girona).
- Dissabte 5 de setembre.
De les 9h a les 13h. Sortida en barca per les Illes Medes, Montgrí i mar endins. Preu: aprox. 20€ Lloc sortida: moll pesquer de l’Estartit. Cal inscripció prèvia.
A les 14h. Dinar al restaurant Alauda de l’Estartit. Amanida i fideuà. Preu: 15€. Cal inscripció prèvia.
A les 18h. Visita a la zona del Projecte Life de restauració de la Platera (Aiguamolls del Baix Empordà).
Per a qui vulgui passar el cap de setmana a l’Estartit, pot acampar al Camping Castell Montgrí gratuïtament. En el cas de que es vulgui allotjar en una Móvil Home del mateix Càmping, tindrà un 20% de descompte de la tarifa vigent.
http://www.camping-castellmontgri.com/ tel. 972 751630 (reserves) o bé reserves@camping-castellmontgri.com. Cal especificar que sou participants de la presentació del llibre de Salvador Filella.
Per a reserves de la sortida en barca i el dinar de dissabte dia 5, tel. 972 751630, secretaria@grupmascort.com (Marta Julià).
Dijous 23 Juliol 2015

Signa a través d'aquest enllaç: https://www.naturealert.eu/ca
Dijous 23 Juliol 2015

Dijous 23 Juliol 2015

En aquesta monografia s'exposen els resultats obtinguts en el seguiment de la població catalana d'àguila perdiguera durant tres dècades, l'anàlisi dels principals paràmetres demogràfics, la viabilitat de la seva població i els principals factors implicats en la seva conservació.
Dijous 23 Juliol 2015

CelebraBio i Tratamiento Natural del Agua són les dues primeres empreses que confirmen la seva participació. CelebraBio és una empresa que organitza esdeveniments imaginatius de tot tipus, des de celebracions d'aniversaris fins a congressos d'empresa, amb un enfoc respectuós amb el medi ambient i un compromís ètic amb la societat. Per la seva banda, Tratamiento Natural del Agua (www.aguanatural.com) és una empresa del Montseny que comercialitza sistemes de tractament de l'aigua sense productes químics per produir una aigua de màxima qualitat per la salut del consumidor. Els agraïm el seu suport!
Tens o coneixes una empresa o particular que vulgui ajudar a promocionar la ciència ciutadana amb Ornitho? Pots ajudar l'ICO en aquest objectiu col·laborant com a Sponsor Associat! Seran 19 dies d'observació d'ocells el setembre que donaran un bon cop de mà a la ciència.
