Dimecres 7 Juny 2017

El programa ha patit unes lleugeres modificacions respecte de l'anterior mail que us vam enviar, per això us recomanem consultar-lo de nou.
També us volem recordar que per participar en les sortides és imprescindible fer la inscripció.
Dimecres 7 Juny 2017

Gràcies a la participació dels ornitòlegs voluntaris, aquest llibre ens mostrarà la distribució i l'abundància dels ocells que es reprodueixen a Barcelona, així com el seu paper ecològic i social.
Esperem tenir-lo a les nostres mans en els propers mesos!
Dimecres 7 Juny 2017

Anant a Dades podreu veure les captures de l’estació del Barracot.
Malgrat que la campanya no va estar operativa durant el mes de març pels protocols de seguretat de la grip aviar, durant els mesos d’abril i maig es van capturar 2.299 exemplars de 60 espècies i amb captures interessants com 2 rascletons, 2 cucuts, 7 xots, 16 boscalers pintats grossos i 4 bosquetes icterines. Així mateix, es van recuperar 11 ocells portadors d’anelles estrangeres: sis boscarles de canyar de Suècia, Eslovènia, Itàlia i Croàcia, dues boscarles dels joncs de Suècia i Itàlia, dos balquers de França i Hongria i una oreneta amb anella holandesa.
Dimarts 23 Maig 2017
Ja podeu consultar el programa d'actes de l'assemblea de l'ICO 2017. Inscriviu-vos a les activitats que us hem preparat!


Divendres 12 Maig 2017

L’ordre del dia és el següent.
ORDRE DEL DIA
• Primer: Informe del President.
• Segon: Presentació per la Junta Directiva de les activitats portades a terme durant 2016.
• Tercer: Aprovació dels comptes anuals corresponents a l'exercici 2016.
• Quart: Presentació del pla dissenyat per la Junta Directiva per a la creació del remitent d’anellament català.
• Cinquè: Aprovació de la proposta d'actuacions i el pressupost per a l'any 2017.
• Sisè: Precs i preguntes.
• Setè: Lectura i aprovació de l'acta de l'assemblea.
La Junta Directiva
