
L’Institut Català d’Ornitologia va rebre el Premi Crítica Serra d’Or d’Investigació 2018 en la categoria d’Altres Ciències per Atles dels ocells nidificants de Barcelona.
Les obres premiades corresponen a les més destacades publicades el 2017 sense haver-se presentat a concurs; en uns guardons sense dotació econòmica que consisteixen en la proclamació del veredicte i l’entrega d’una ‘serreta’ d’or de solapa, que representa la distinció que atorga la revista ‘Serra d’Or’, de Publicacions de l’Abadia de Montserrat i que es dipositarà a la oficina de l'ICO.
Des d’aquestes línies volem compartir el premi amb tots els participants en alguna de les fases de l’Atles ja que sou els que realment heu aconseguit que aquesta obra tingui el rigor necessari per assolir la fita que representa el premi.
Més info aquí.