
Es tracta d’una marató internacional que es fa a Israel, per recaptar fons per un projecte de conservació. Aquest any tot el que es recapti anirà a parar a BirdLife Cyprus per mirar de parar la matança d’ocells migratoris que té lloc allà, on vénen els ocells cuinats amb el nom d'Ambelopoulia (http://www.champions-of-the-flyway.com/cause/).
L’equip català es diu Reservoir Birds, i òbviament està compost per tres dels editors d’aquesta coneguda pàgina web: José Luis Copete, Ferran López i Rafa Armada.
Cal fer tota la difusió possible perquè arribin donatius a través del compte dels participants de JustGiving, tot el que la gent doni, encara que siguin petites quantitats, tindrà un destí valuós, si es pot fer alguna cosa per parar aquesta massacre.
La idea de la marató és fer que la gent 'aposti' per cada equip, fent donatius a través del compte de l’equip que triïn. De manera que hi hauria un guanyador de la pròpia marató, el que trobi més espècies, però també un guanyador més important, l’equip que ha aconseguit més donatius.
El compte pels donatius a Reservoir Birds és: https://www.justgiving.com/COTFRB/