
Les sortides Emprèn el Vol, patrocinades pel Museu de Ciències Naturals de Barcelona, consisteixen en un recorregut guiat d'hora i mitja de durada pels entorns del Festival, a la llacuna de la Tancada. Aquí es pot observar una mostra representativa dels ocells d'aiguamoll del Delta entre els quals hi ha les diferents espècies de gavines, xatracs i limícoles diversos.
Els ornitòlegs experimentats que guiaran les sortides, cercaran ocells a la zona d'aiguamolls i explicaran les tècniques d'identificació, ús de la guia, etc. En la sortida s'utilitzarà un telescopi terrestre per observar els ocells però els assistents també haurien de portar els seus propis prismàtics.
Si no has anat mai a observar ocells, amb aquest primer tast, podràs començar a introduir-te en els secrets d'un món que apassiona tothom que el prova.
I si no ets tan principiant, has fet sortides amb nosaltres i ja saps distingir les espècies habituals del Delta, no et preocupis, també seràs benvingut si vols acompanyar-nos.
I si no ets principiant, ni estàs començant i, en canvi, ets expert, coneixes prou bé els ocells d'aquest hàbitat i vols donar-nos un cop de mà, pots apuntar-te com a voluntari per fer alguna de les sortides guiades. En aquest cas, t'espera una entrada gratuïta pels tres dies de festival!
Més informació